DOTRZYJ WRESZCIE DO SWOICH PRACOWNIKÓW

prowadząc trudne rozmowy z FORMUŁĄ 4S!

W kursie znajdziesz przygotowanie mentalne, emocjonalne, skrypty, checklisty i rekomendacje dotyczące przepisów prawa, które sprawią, że prowadzenie trudnych rozmów stanie się dla Ciebie łatwiejsze!

DOTRZYJ WRESZCIE DO SWOICH PRACOWNIKÓW

prowadząc trudne rozmowy z FORMUŁĄ 4S!

W kursie znajdziesz przygotowanie mentalne, emocjonalne, skrypty, checklisty i rekomendacje dotyczące przepisów prawa, które sprawią, że prowadzenie trudnych rozmów stanie się dla Ciebie łatwiejsze!

DOTRZYJ WRESZCIE DO SWOICH PRACOWNIKÓW

prowadząc trudne rozmowy z FORMUŁĄ 4S!

W kursie znajdziesz przygotowanie mentalne, emocjonalne, skrypty, checklisty i rekomendacje dotyczące przepisów prawa, które sprawią, że prowadzenie trudnych rozmów stanie się dla Ciebie łatwiejsze!

Wzmocnij pewność siebie w roli LIDERKI/LIDERA i rozwijaj swój biznes albo awansuj na wymarzone stanowisko!

Widzisz liderów, którzy zbudowali skuteczne zespoły?

Widzisz, że z łatwością się dogadują, że każdy rozumie swoją rolę w zespole i wie, co ma robić? Też chciałbyś mieć taki zespół?

Chcesz wykorzystać metody, dzięki którym wprowadzili wysokie standardy pracy i dziś komunikują się prawie bez słów?

Z mojego kursu dowiesz się jak rozmawiać z pracownikami nawet na najtrudniejsze tematy. Pomogłam wdrożyć te metody już dziesiątkom liderów i liderek w Polsce i za granicą.

Teraz podzielę się tymi sekretami z Tobą. Dzięki nim poczujesz ulgę i spokój. Odzyskasz czas po pracy na to, co kochasz robić zamiast zadręczać się myślami o pracownikach, którzy stawiają opór albo nie wykonują należycie swoich obowiązków.

Widzisz liderów, którzy zbudowali skuteczne zespoły?

Widzisz, że z łatwością się dogadują, że każdy rozumie swoją rolę w zespole i wie, co ma robić? Też chciałbyś mieć taki zespół?

Chcesz wykorzystać metody, dzięki którym wprowadzili wysokie standardy pracy i dziś komunikują się prawie bez słów?

Z mojego kursu dowiesz się jak rozmawiać z pracownikami nawet na najtrudniejsze tematy. Pomogłam wdrożyć te metody już dziesiątkom liderów i liderek w Polsce i za granicą.

Zapisz się na mój kurs i zacznij rozmawiać z pracownikami jak najskuteczniejsi menadżerowie!

3 proste kroki, dzięki którym dotrzesz do swoich pracowników:

lpi1

Emocje

Zrozum emocje towarzyszące obu stronom rozmowy i zbuduj pewność siebie, która pozwoli Ci kierować rozmową.

lpi2

Aktywne słuchanie

W trakcie rozmów większość czasu spędzamy na przygotowywaniu naszej odpowiedzi lub ocenianiu tego, co słyszymy, zamiast skutecznie wykorzystać czas na zrozumienie tego, co drugi człowiek do nas mówi. Nauczysz się słuchać, żeby zrozumieć, a nie żeby odpowiedzieć.

lpi3

15 minutowa rozmowa

Przygotuj się i przeprowadź 15 minutową rozmowę z pracownikiem, a resztę czasu wykorzystaj na pozostałe działania związane z rozwojem Twojego biznesu.

3 proste kroki, dzięki którym dotrzesz do swoich pracowników:

lpi1

Emocje

Zrozum emocje towarzyszące obu stronom rozmowy i zbuduj pewność siebie, która pozwoli Ci kierować rozmową.

lpi2

Aktywne słuchanie

W trakcie rozmów większość czasu spędzamy na przygotowywaniu naszej odpowiedzi lub ocenianiu tego, co słyszymy, zamiast skutecznie wykorzystać czas na zrozumienie tego, co drugi człowiek do nas mówi. Nauczysz się słuchać, żeby zrozumieć, a nie żeby odpowiedzieć.

lpi3

15 minutowa rozmowa

Przygotuj się i przeprowadź 15 minutową rozmowę z pracownikiem, a resztę czasu wykorzystaj na pozostałe działania związane z rozwojem Twojego biznesu.

Metoda 4S prowadzenia trudnych rozmów umożliwia menadżerom i przedsiębiorcom skuteczne rozwiązywanie konfliktów i wdrażanie pożądanych standardów pracy. (Nawet kiedy pojawia się opór pracowników)

Dzięki tej metodzie:

checkmark

Wzmocnisz swój autorytet liderski

checkmark

Efektywnie zmotywujesz pracowników do wykonywania swoich obowiązków

checkmark

Zdobędziesz umiejętności skutecznej i empatycznej komunikacji z pracownikami

checkmark

Nauczysz się reagować na pasywno-agresywne postawy oraz inne trudne sytuacje interpersonalne

checkmark

Dzięki klarownej komunikacji, opartej o fakty zaoszczędzisz swój czas i zwiększysz efektywność Waszego zespołu.

checkmark

Zmniejszysz napięcia i stres w Waszym zespole

checkmark

Poprawisz relacje i atmosferę w Waszym zespole

checkmark

Skutecznie zarządzisz zmianą.

Co w praktyce dla rozwoju Twoich umiejętności liderskich i Twojego biznesu oznacza wdrożenie formuły 4S prowadzenia trudnych rozmów?

Nabierz pewności siebie podczas prowadzenia trudnych rozmów i awansuj na wymarzone stanowisko albo planuj kolejne kroki rozwoju Twojego biznesu!

  • Będziesz chcieć rozmawiać z pracownikami i wreszcie poczujesz się pewnie w swojej roli
  • Zdobędziesz praktyczne narzędzia i wiedzę prawną oraz zwiększysz pewność siebie nawet w trudnych sytuacjach z pracownikami
  • Nauczysz się usłyszeć swoich pracowników i przestaniesz tracić czas na ich słuchanie, dzięki temu zaoszczędzisz swój cenny czas
  • Będziesz zmotywowany i skoncentrowany się na znalezieniu skutecznego rozwiązania
  • Zbudujesz skuteczny, współpracujący ze sobą zespół

KURS POPROWADZI ANNA SCHULZ

KURS POPROWADZI ANNA SCHULZ

Wspieram liderów i przedsiębiorców w budowaniu skutecznych i przyjaznych miejsc pracy.

Doradzam menedżerom operacyjnym i przedsiębiorcom w podejmowaniu decyzji personalnych w obszarach rekrutacji, zarządzania wynikami, zaangażowania i rozwoju pracowników, rozwoju kompetencji przywódczych, transformowaniu konfliktów, budowania polityki wynagrodzeń, zmian organizacyjnych, zawsze mając na względzie osiągnięcie celów strategicznych firmy.

Przez 12 lat byłam dyrektorką personalną w odzieżowej firmie H&M. Kierowałam zespołami HR w Polsce, Finlandii, Niemczech, Holandii, Austrii, Szwajcarii. Współtworzyłam i wdrażałam politykę personalną dla dziesięciu tysięcy pracowników w Centralnej i Wschodniej Europie.

Jestem absolwentką studiów podyplomowych Coaching z elementami psychologii na Uniwersytecie SWPS, certyfikowaną mediatorką w duchu NVC (Porozumienia bez Przemocy). Ukończyłam wiele kursów dotyczących rozwiązywania konfliktów i empatycznej komunikacji w Polsce i za granicą.

Współpracuję w języku polskim i angielskim, indywidualnie z przedsiębiorcami i menedżerami oraz ich zespołami, oferując szyte miarę rozwiązania wspierające wzrost zaangażowania pracowników w realizację celów biznesowych firmy. Wpółpracowałam m.in z H&M, Generali, Toyota, Fundacja Czyste Powietrze, Laminam.

SPRAWDŹ, JAK DZIAŁA FORMUŁA 4S PROWADZENIA TRUDNYCH ROZMÓW U MOICH DOTYCHCZASOWYCH KLIENTÓW:

„Dzięki współpracy z Anną Schulz czuję się pewniej w mojej codziennej pracy, w której wspieram liderów odpowiedzialnych za setki pracowników. Moje myśli i działania są uporządkowane. Jestem również pełna inspiracji i chęci dzielenia się dalej przemyśleniami. Dzięki współpracy z Anią zyskałam nowe perspektywy i narzędzia, które pomogły mi stać się lepszym liderem. Uważam, że warto inwestować w siebie i swoje umiejętności,aby osiągnąć sukces zawodowy i osobisty.”

Joanna Bociąg

HR Generalist

„Polecam metodę 4S prowadzenia trudnych rozmów. Dzięki niej jestem przygotowana i pewna siebie; z większą swobodą rozmawiam z pracownikami; podejmuję tematy, o których wcześniej trudno było mi rozmawiać. Znacząco zwiększyłam swoją skuteczność.”

Monika Tokarska-Pasternak

Business Development Manager Premier Group sp z o.o. / MOMA Fragrances

„To, co wcześniej kojarzyło mi się z budowaniem mostów w relacji, teraz stało się rzeczywistością - nie niszczę ich pod wpływem "nierozbrojonych" emocji. Dzięki temu znacznie poprawiłam moje relacje prywatne i zawodowe. Doświadczenie i wiedza Ani pomogła mi w skutecznie rozwiązywać sytuacje konfliktowe i radzić sobie w sytuacjach, w których nie wszystko idzie po mojej myśli. Rozumiem jak ważne jest trzymanie się faktów, a nie poddawanie interpretacji zdarzeń, które zajmują moją głowę.”

Ela Breitenstein

Lekarz, Dentysta

W jakich sytuacjach wykorzystasz wiedzę z kursu?

  • gdy chcesz zbudować lub wzmocnić swój autorytet
  • gdy wprowadzasz zmiany w zespole lub firmie
  • gdy Twoi pracownicy nie współpracują albo kłócą się  
  • gdy Twoi pracownicy nie wykonują należycie swoich obowiązków
  • gdy nie zgadzasz się na pasywno-agresywne zachowania członków zespołu
  • gdy pracownik nie zgadza się z Twoimi wyborami i decyzjami
  • gdy reorganizujesz albo restrukturyzujesz swoją firmę
  • gdy planujesz zmienić pracownikowi warunki pracy lub/i płacy
  • gdy chcesz rozwiązać współpracę z pracownikiem
DLA KOGO JEST TEN KURS:
checkmark

Dla przedsiębiorców i właścicieli firm zatrudniających lub planujących zatrudnienie pracowników.

checkmark

Dla liderów i liderek zespołów, którzy już zarządzają zespołem.

checkmark

Dla aspirujących do roli kierowniczej albo liderskiej.

checkmark

Pracownicy działów HR wspierający rozwój komunikacji i wzmocnienia relacji interpersonalnych w swoich organizacjach.

checkmark

Dla coachów i konsultantów, którzy wspierają rozwój innych

DLA KOGO JEST TEN KURS:
checkmark

Dla przedsiębiorców i właścicieli firm zatrudniających lub planujących zatrudnienie pracowników.

checkmark

Dla liderów i liderek zespołów, którzy już zarządzają zespołem.

checkmark

Dla aspirujących do roli kierowniczej albo liderskiej.

checkmark

Pracownicy działów HR wspierający rozwój komunikacji i wzmocnienia relacji interpersonalnych w swoich organizacjach.

checkmark

Dla coachów i konsultantów, którzy wspierają rozwój innych

DLA KOGO JEST TEN KURS:
checkmark

Dla przedsiębiorców i właścicieli firm zatrudniających lub planujących zatrudnienie pracowników.

checkmark

Dla liderów i liderek zespołów, którzy już zarządzają zespołem.

checkmark

Dla aspirujących do roli kierowniczej albo liderskiej.

checkmark

Pracownicy działów HR wspierający rozwój komunikacji i wzmocnienia relacji interpersonalnych w swoich organizacjach.

checkmark

Dla coachów i konsultantów, którzy wspierają rozwój innyc

DLA KOGO JEST TEN KURS:
checkmark

Dla przedsiębiorców i właścicieli firm zatrudniających lub planujących zatrudnienie pracowników.

checkmark

Dla liderów i liderek zespołów, którzy już zarządzają zespołem.

checkmark

Dla aspirujących do roli kierowniczej albo liderskiej.

checkmark

Pracownicy działów HR wspierający rozwój komunikacji i wzmocnienia relacji interpersonalnych w swoich organizacjach.

checkmark

Dla coachów i konsultantów, którzy wspierają rozwój innych

Z Formułą 4S prowadzenia trudnych rozmów dotrzesz do swoich pracowników niezależnie od tego:

triangleicon

w jakim sektorze pracujesz

Formuła 4S jest uniwersalna i została zaprojektowana tak, aby była skuteczna niezależnie od sektora. Ta metoda sprawdziła się już w różnych branżach, od NGO do technologii, co potwierdza ich wszechstronność.

triangleicon

jak dużym zespołem zarządzasz

Niezależnie od tego, czy zarządzasz małą grupą specjalistów czy dużym działem, zdobyte umiejętności i wiedza pomogą Ci skutecznie komunikować się z każdym członkiem zespołu.

triangleicon

jak długo pracujesz na menadżerskim stanowisku

Kurs jest odpowiedni zarówno dla doświadczonych liderów, jak i tych, którzy dopiero zaczynają swoją karierę menedżerską. Formuła 4S dostarczy Ci najnowocześniejszą wiedzę narzędzia, które pomogą Ci budować pewność siebie i umiejętności niezbędne do skutecznego zarządzania.

triangleicon

jakie masz dziś relacje w i z zespołem

Kurs nauczy Cię, jak prowadzić konstruktywne rozmowy, które przekształcą obecne wyzwania w pozytywne zmiany.

triangleicon

jak szczególną sytuację masz w swoim zespole

Dzięki praktycznym przykładom i interaktywnym ćwiczeniom nauczysz się, jak zastosować Formułę 4S do swojej unikalnej sytuacji.

triangleicon

ile masz czasu na uczestniczenie w kursie

Spotkania monitoringowe będą nagrywane i dostępne dla Ciebie w każdym momencie. Workbooki możesz przerabiać w wygodnych dla siebie momentach, dostosowując harmonogram nauki do swojego kalendarza.

triangleicon

jak wiele trudnych rozmów z pracownikami już za Tobą

Dzięki prostej formule ustrukturyzujesz swoją dotychczasowe doświadczenie, znajdziesz odpowiedzi na wątpliwości albo pytania, na które pozostają nierozwiązane, gdy wpadasz w rutynę i powtarzasz błędy z przeszłości.

triangleicon

jak bardzo są gotowi na zmiany, które chcesz wprowadzić

To, że ludzie stawiają opór zmianom jest naturalnym zjawiskiem wynikającym z biologii. Pokażę Ci, co robić, aby ułatwić Twoim pracownikom wejście w zmianę.

Czego nauczysz się w kursie?

WORKBOOK 1

Moduł 1 – Samoświadomość – przygotowanie mentalne

  • Zrozumiesz rolę zaufania i przynależności w miejscu pracy
  • Zwiększysz świadomość własnych myśli, zachowań i emocji w obliczu przeprowadzenia trudnej rozmowy
  • Nauczysz się adekwatnie reagować na pojawiające się zachowania i emocjonalne reakcje pracownika
  • Poznasz skuteczne narzędzia i taktyki do mentalnego przygotowania się przed trudną rozmową
WORKBOOK 2

Moduł 2 – Słuchanie – usłysz zamiast słuchać

  • Poznasz powody, dla których pracownicy nie wykonują dobrze swojej pracy
  • Nauczysz się słuchać nieprzyjemnych emocji najczęściej pojawiających się w trakcie prowadzenia trudnych rozmów
  • Odkryjesz 4 sposoby słuchania i dowiesz się które oszczędzają Twój cenny czas, a które go marnują
  • Przygotujesz swoją własną unikalną sekwencję zdań, która wzmocni Twoją pewności siebie w rozmowach z pracownikami, i jednocześnie zadba o utrzymanie zaufania między Wami
WORKBOOK 3

Moduł 3 – struktura krok po kroku

  • Poznasz 7 kroków do przygotowania i przeprowadzenia trudnej rozmowy z pracownikiem
  • Poznasz rekomendacje doświadczonej doktor prawa pracy dotyczące merytorycznego i praktycznego przygotowania się do przeprowadzenia trudnej rozmowy
  • Dowiesz się co i jak robić na każdym kroku, aby osiągnąć założony cel i być widzianym jak sprawczy, odnoszący sukcesy lider
  • Poznasz sekrety profesjonalnego przygotowania się na spodziewane i niespodziewane wydarzenia 
WORKBOOK 4

Moduł 4 – narzędzia i skrypty

Dostaniesz gotowy skrypt do przeprowadzenia :

  • Korygującej informacji zwrotnej
  • Zatrzymania sekwencji niepożądanych zachowań
  • Informacji o konsekwencjach pracy poniżej umówionych oczekiwań
  • komunikowaniu decyzji niekorzystnej dla pracownika
  • Komunikowaniu decyzji o rozwiązaniu umowy
  • Nauczysz się skutecznie prowadzić trudne rozmowy z pracownikami!

Co otrzymasz w pakiecie?

4sicon5

Szkolenie na żywo online

Podczas czterech, dwugodzinnych spotkań mentoringowych na platformie Zoom poznasz cały proces jak zadbać o siebie, przygotować się, przeprowadzić i sfinalizować rozmowę z pracownikiem z empatią, dbałością o potrzeby biznesu i aktualne przepisy prawa pracy.

Wartość 8000 pln

4sicon4

Workbooki do szkolenia

Pracując z 4 workbook’ami przygotowanymi do każdej części kursu, poukładasz wiedzę ze szkolenia i zaplanujesz rozmowę z pracownikiem, tak aby idealnie wpasowała się w potrzeby Twoje i Twojego biznesu

4sicon7

Workbooki do szkolenia

Pracując z 4 workbook’ami przygotowanymi do każdej części kursu, poukładasz wiedzę ze szkolenia i zaplanujesz rozmowę z pracownikiem, tak aby idealnie wpasowała się w potrzeby Twoje i Twojego biznesu

Wartość 2000 pln

4sicon8

Przykładowe skrypty i nagrania video rozmów z pracownikami

Otrzymasz sprawdzone skrypty do prowadzenia rozmów z pracownikami, dzięki którym menadżerowie w Polsce i za granicą skutecznie docierają do swoich pracowników

Wartość 1500 pln

4sicon2

Indywidualne 60 minutowe spotkanie

Podczas którego sfinalizujesz przygotowanie się do wybranej przez Ciebie, ważnej rozmowy z pracownikiem. Dowiesz się, które elementy rozmowy z pracownikiem możesz wzmocnić, by podnieść swoją skuteczność.

Wartość 1500 pln

Otrzymasz bonusy, dzięki którym łatwiej przygotujesz się do trudnej rozmowy.

triangleicon3

Certyfikat po ukończeniu kursu

Wartość 99 pln

triangleicon5

Wzory dokumentów

Wartość 645 pln

triangleicon1

Checklista do przygotowania i przeprowadzenia trudnej rozmowy z pracownikiem

Wartość 499 pln

triangleicon4

Nagranie rozmowy z ekspertem prawa pracy

Wartość 1000 pln

DOŁĄCZ DO SZKOLENIA. ZACZNIJ ROZMAWIAĆ Z PRACOWNIKAMI JAK NAJSKUTECZNIEJSI MENADŻEROWIE I ODZYSKAJ SWÓJ CZAS NA ROZWÓJ SWOJEJ KARIERY ZAWODOWEJ!

Digital Product Mockup3

Pakiet podstawowy

1697 pln

NETTO

checkmark2

Szkolenia na żywo – 4 spotkania po 2h zegarowe

checkmark2

Przygotowane workbook’i do każdego z 4 modułów

checkmark2

Przygotowane skrypty do 5 rozmów z pracownikami

checkmark2

Spis najważniejszych dokumentów i zasad przygotowania dokumentów przy przeprowadzaniu trudnych rozmów z pracownikami

checkmark2

Gotowy regulamin pracy do pobrania przygotowany przez doktor prawa specjalizująca się w prawie pracy

checkmark2

BONUS #1: Certyfikat po ukończeniu kursu

checkmark2

BONUS #2: Nagranie rozmowy z ekspertem prawa pracy

checkmark2

BONUS #3: Szczegółowa check lista do przeprowadzenia trudnej rozmowy z pracownikiem

checkmark2

BONUS #4: Wzory dokumentów do przygotowania, przeprowadzenia i podsumowania rozmów z pracownikiem

xmark

Video 5 rozmów z pracownikami

xmark

Indywidualne 60 minutowe spotkania po 4 module

ŁĄCZNA WARTOŚĆ PAKIETU: 15 743 zł!

Pakiet premium

2470 pln

NETTO

checkmark2

Szkolenia na żywo – 4 spotkania po 2h zegarowe

checkmark2

Przygotowane workbook’i do każdego z 4 modułów

checkmark2

Przygotowane skrypty do 5 rozmów z pracownikami

checkmark2

Spis najważniejszych dokumentów i zasad przygotowania dokumentów przy przeprowadzaniu trudnych rozmów z pracownikami

checkmark2

Gotowy regulamin pracy do pobrania przygotowany przez doktor prawa specjalizująca się w prawie pracy

checkmark2

BONUS #1: Certyfikat po ukończeniu kursu

checkmark2

BONUS #2: Nagranie rozmowy z ekspertem prawa pracy

checkmark2

BONUS #3: Szczegółowa check lista do przeprowadzenia trudnej rozmowy z pracownikiem

checkmark2

BONUS #4: Wzory dokumentów do przygotowania, przeprowadzenia i podsumowania rozmów z pracownikiem

checkmark2

Video 5 rozmów z pracownikami

checkmark2

Indywidualne 60 minutowe spotkania po 4 module

ŁĄCZNA WARTOŚĆ PAKIETU: 19 743 zł!

Masz pytania? Oto odpowiedzi!

Dwugodzinne spotkania będą odbywały się w ustalone wcześniej dni w godzinach 10:00-12:00 na platformie ZOOM. Dołączysz rano lub wieczorem, a jeśli nie będziesz mógł być z nami online, to obejrzysz nagranie z mentoringu o wygodnej dla Ciebie porze.

  1. przekazanie korygującej informacji zwrotnej
  2. komunikowanie decyzji niekorzystnej dla pracownika
  3. komunikowaniu decyzji o zmianach warunków pracy lub płacy, wypowiedzenie umowy
  4. rozmowa dyscyplinarna
  5. przekazanie informacji o konsekwencjach pracy poniżej wymagań

Grupy będą liczyć do 16 osób. Każda sesja podzielona jest na część merytoryczną, w której przekazuję wiedzę i część praktyczną, w której uczestnicy praktykują. Pracują wtedy indywidualnie i w parach.

Dołącz do szkolenia, zacznij skutecznie prowadzić nawet najtrudniejsze rozmowy z pracownikami i uwolnij swój czas na tworzenie strategii rozwoju Twojego przedsiębiorstwa!

Dołącz do szkolenia, zacznij skutecznie prowadzić nawet najtrudniejsze rozmowy z pracownikami i uwolnij swój czas na tworzenie strategii rozwoju Twojego przedsiębiorstwa!

AnnaSchulz_AS_logo

Copyright © 2024 Anna Schulz. All Rights Reserved.

×
×

Koszyk