Trudne rozmowy z pracownikami? 

Prowadź je bez stresu, swobodnie i… w 15 minut!

Zamiast zastanawiać się, jak zacząć i co powiedzieć, skorzystaj z KURSU opartego o autorską metodę 4S. Zyskaj wiedzę oraz gotowe skrypty, checklisty i narzędzia, które pomogą Ci zmienić obawy w skuteczną komunikację!

Trudne rozmowy z pracownikami? 

Prowadź je bez stresu, swobodnie i… w 15 minut!

Zamiast zastanawiać się, jak zacząć i co powiedzieć, skorzystaj z KURSU opartego o autorską metodę 4S. Zyskaj wiedzę oraz gotowe skrypty, checklisty i narzędzia, które pomogą Ci zmienić obawy w skuteczną komunikację!

Trudne rozmowy z pracownikami? 

Prowadź je bez stresu, swobodnie i… w 15 minut!

Zamiast zastanawiać się, jak zacząć i co powiedzieć, skorzystaj z KURSU opartego o autorską metodę 4S. Zyskaj wiedzę oraz gotowe skrypty, checklisty i narzędzia, które pomogą Ci zmienić obawy w skuteczną komunikację!

DLA KOGO JEST TEN KURS:

Niezależnie od Twojej roli w biznesie, w ramach kursu otrzymasz praktyczną wiedzę i narzędzia, które ułatwią Ci przełamanie barier w rozmowie z pracownikami!

checkmark

Dla przedsiębiorców i właścicieli firm

Jeśli zatrudniasz lub planujesz zatrudnić pracowników, zyskasz narzędzia do komunikacji, która buduje zaufanie – skutecznie, konkretnie i bez straty czasu.

checkmark

Dla liderów i liderek zespołów

Wzmocnisz swój autorytet i poprawisz komunikację w zespole dzięki sprawdzonym metodom.

checkmark

Dla osób aspirujących do roli kierowniczej lub liderskiej

Rozwiniesz umiejętności, które pomogą Ci awansować i zyskać pewność siebie w zarządzaniu zespołem.

checkmark

Dla pracowników działów HR

Ułatwisz rozwój komunikacji w firmie, wykorzystując konkretne narzędzia do rozmów i budowania relacji.

checkmark

Dla coachów i konsultantów

Wesprzesz rozwój innych, korzystając z praktycznych skryptów i strategii, które naprawdę działają.

Chcesz wiedzieć więcej?

Poznaj kurs już teraz w ramach darmowej lekcji!

Sprawdź, dlaczego warto skorzystać z kursu właśnie teraz, by już wkrótce zauważyć zmiany w firmie, zaoszczędzić czas i budować relacje, które wpływają na wyniki Twojego biznesu.

checkmark2

Zaoszczędzisz czas

Prowadząc skuteczne rozmowy, które rozwiążą problem w 15 minut.

 

checkmark2

Przełamiesz strach przed trudnymi rozmowami

Przeprowadzisz je swobodnie – bez zbędnego stresu, profesjonalnie i zgodnie z Twoim celem.

checkmark2

W końcu dotrzesz do swoich pracowników

Wykorzystując praktyczne i skuteczne narzędzia – skrypty rozmów, checklisty oraz przykłady z życia innych firm.

checkmark2

Wzmocnisz swój autorytet liderki / lidera

Pomoże Ci łatwiej podejmować decyzje, motywować pracowników i utrzymywać pozytywną atmosferę w zespole.

checkmark2

Poprawisz wskaźniki zaangażowania zespołu

Zmniejszysz rotację, wpłyniesz na frekwencję pracowników i ich satysfakcję z pracy.

checkmark2

Zmienisz obawy w rozwiązania i strategie, które naprawdę działają

Zyskując tym samym szansę na rozwój dzięki każdej trudnej rozmowie.

SPRAWDŹ, JAK DZIAŁA FORMUŁA 4S PROWADZENIA TRUDNYCH ROZMÓW U MOICH DOTYCHCZASOWYCH KLIENTÓW:

„Dzięki współpracy z Anną Schulz czuję się pewniej w mojej codziennej pracy, w której wspieram liderów odpowiedzialnych za setki pracowników. Moje myśli i działania są uporządkowane. Jestem również pełna inspiracji i chęci dzielenia się dalej przemyśleniami. Dzięki współpracy z Anią zyskałam nowe perspektywy i narzędzia, które pomogły mi stać się lepszym liderem. Uważam, że warto inwestować w siebie i swoje umiejętności, aby osiągnąć sukces zawodowy i osobisty.”

Joanna Bociąg

HR Generalist

„Polecam metodę 4S prowadzenia trudnych rozmów. Dzięki niej jestem przygotowana i pewna siebie; z większą swobodą rozmawiam z pracownikami; podejmuję tematy, o których wcześniej trudno było mi rozmawiać. Znacząco zwiększyłam swoją skuteczność.”

Monika Tokarska-Pasternak

Business Development Manager Premier Group sp z o.o. / MOMA Fragrances

„Współpraca z Anią Schulz była przełomowa dla mnie jako liderki. Wcześniej unikałam trudnych rozmów z pracownikami, brakowało mi asertywności i skutecznego języka do egzekwowania zadań. Moje rozmowy często nie przynosiły efektów, a tematy zamiatane były pod dywan. Dzięki Ani nauczyłam się prowadzić rozmowy w sposób jasny i efektywny – z konkretnym celem, odpowiednią strukturą i skutecznym follow-upem. Otrzymałam praktyczne narzędzia i gotowe sformułowania, które pomagają budować relacje oparte na wzajemnym zrozumieniu. Dziś szybciej i pewniej reaguję na trudne sytuacje, a rozmowy, które wcześniej odkładałam na później, teraz prowadzę na bieżąco. To realna zmiana, która wpłynęła na moje relacje i sposób zarządzania zespołem. Jeśli zastanawiasz się nad współpracą z Anią, moja rada jest prosta: Just do it!”

Agnieszka Sikorska

Współwłaścicielka szkoły językowej

„Anna jest niezwykle wszechstronną partnerką biznesową i mentorką. Jej głębokie zrozumienie biznesu i ludzi oraz innowacyjne podejście sprawiły, że zbudowaliśmy zróżnicowany, świetnie współpracujący i efektywny zespół. Największym wyzwaniem związanym z przywództwem było dla nas budowanie zespołu dla nowo utworzonego regionu składającego się z 5 krajów. Anna była kluczowa w identyfikacji, rekrutacji i rozwoju zespołu, oraz w tworzeniu efektywnej struktury organizacyjnej. Jej stałe dążenie do wiedzy i doskonalenie standardów przyczyniło się do znacznego rozwoju HR i stylu przywództwa. Polecam Annę jako partnerkę biznesową i mentorkę, zapewniającą najwyższe standardy pracy."”

Martin Schinko

Head of Logistics H&M, w krajach DACH, Holandii i Polsce

"Dołączenie do kursu Ani Schulz było kluczowym krokiem w moim rozwoju zawodowym. Awansując na stanowisko kierownika, stanęłam przed wyzwaniem skutecznego prowadzenia rozmów z pracownikami i delegowania zadań. Dzięki kursowi zrozumiałam, jak ogromne znaczenie ma odpowiednia komunikacja i struktura spotkań. Materiały były praktyczne, a indywidualne podejście Ani sprawiło, że każde spotkanie odpowiadało na realne sytuacje z mojego środowiska pracy. Teraz pewniej prowadzę rozmowy i lepiej odnajduję się w nowej roli. Wcześniej dojście do tego zajęłoby mi lata prób i błędów – kurs skrócił tę drogę. Jeśli zastanawiasz się nad udziałem, nie wahaj się – każdy skorzysta na tym kursie!"

Wiktoria Lipa

Specjalista inżynier, branża budowlana

„To, co wcześniej kojarzyło mi się z budowaniem mostów w relacji, teraz stało się rzeczywistością - nie niszczę ich pod wpływem "nierozbrojonych" emocji. Dzięki temu znacznie poprawiłam moje relacje prywatne i zawodowe. Doświadczenie i wiedza Ani pomogła mi w skutecznie rozwiązywać sytuacje konfliktowe i radzić sobie w sytuacjach, w których nie wszystko idzie po mojej myśli. Rozumiem jak ważne jest trzymanie się faktów, a nie poddawanie interpretacji zdarzeń, które zajmują moją głowę.”

Ela Breitenstein

Lekarz, Dentysta
Być może teraz myślisz, że…
  • „Nie da się nauczyć rozmów z kursu.” –  i poniekąd masz rację, dlatego to przede wszystkim praktyka, nie teoria, a Ty otrzymasz konkretne narzędzia, przykłady i rozwiązania które PO KURSIE od razu wykorzystasz w swojej firmie.
  • „Już mam już wiedzę o komunikacji w zespole.” – to świetnie! PO KURSIE uzupełnisz wiedzę i zmienisz zdobyte informacje w skuteczne działanie, korzystając autorskiej metody 4S niedostępnej nigdzie indziej.
  • „To nie dla mnie, bo mam mały zespół.” – im mniejszy zespół, tym ważniejsza każda rozmowa, a błędne decyzje mogą Cię kosztować jeszcze więcej. PO KURSIE nauczysz się reagować w porę na trudne sytuacje i zbudujesz bezpieczeństwo psychologiczne w firmie.
  • „Nie mam problemu z rozmowami, pracownicy mnie słuchają.” – słuchanie to pierwszy krok, ale czy idzie za nim zrozumienie i zaangażowanie? PO KURSIE pracownicy nie tylko będa Cię słuchać, ale także postrzegać jako skuteczną liderkę lub lidera.
  • „Nie mam trudnych rozmów – po prostu zwalniam nieskutecznych ludzi.” – a co z pracownikami, których możesz sprawnie pokierować, zamiast ich tracić? PO KURSIE dowiesz się, jak zmniejszyć koszty związane z rotacją i rekrutacją na rzecz wykorzystania prawdziwego potencjału zespołu.

Zmień wątpliwości w rozwiązania. Sprawdź, jak udział w kursie Formuła 4S Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami może wpłynąć na Twoje podejście do trudnych rozmów.

Czego nauczysz się w kursie?

1

MODUŁ 0 / 4 lekcje – przerobisz w 17 min

Moduł 0 – Poznasz plan działania, dowiesz się, co czeka na ciebie w ramach kursu oraz jak z nim pracować.

  • Poznasz strukturę kursu Formuła 4S Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami.
  • Dowiesz się, jak pracować z materiałami, by osiągnąć najlepsze efekty.
  • Od razu rozpoczniesz działanie, wykonując swoje pierwsze zadanie w ramach kursu.
2

MODUŁ 1 / 12 lekcji – przerobisz w 1h 35 min

To, co napędza nas do działania, to emocje. W tym module zapoznasz się z mechanizmami, które nimi rządzą i wskazówkami, które wesprą Cię w mentalnym przygotowaniu.

  • Dowiesz się, czym naprawdę jest trudna rozmowa i jaka jest Twoja rola jako lidera.
  • Poznasz sposoby na regulowanie emocji i nauczysz się rozładować napięcie związane z trudną rozmową.
  • Poznasz mechanizmy wpływające na współpracę, efektywność i atmosferę w zespole
  • Zrozumiesz, jak prowadzić ludzi przez zmianę i jak precyzyjnie ustalać cel rozmowy.
  • Otrzymasz konkretne narzędzia do mentalnego przygotowania, by działać z pewnością siebie.
3

Moduł 2 / 8 lekcji – przerobisz w 1h 50 min

Skuteczna rozmowa to nie tylko mówienie, ale przede wszystkim umiejętność słuchania. W tym module:

  • Nauczysz się odróżniać fakty od interpretacji i unikać błędnych założeń.
  • Dowiesz się, jakie blokady komunikacyjne utrudniają rozmowy i jak je eliminować.
  • Zrozumiesz, dlaczego słowa to tylko część przekazu – klucz tkwi w emocjach.
  • Poznasz skuteczne sposoby radzenia sobie ze strachem, szokiem i gniewem w rozmowie.
  • Odkryjesz, jak zadawać właściwe pytania, by unikać nieporozumień i budować lepsze relacje.
4

Moduł 3 / 9 lekcji – przerobisz w 1h 4 min

W tym module poznasz 7 kluczowych kroków, które zapewnią Ci pełne przygotowanie do trudnych rozmów. Dowiesz się, jak:

  • Uniknąć błędów prawnych i działać zgodnie z przepisami.
  • Uporządkować fakty i precyzyjnie określić cel rozmowy.
  • Przygotować się emocjonalnie, by zachować spokój i pewność siebie.
  • Skutecznie zaplanować rozmowę – od dokumentów po logistykę.
  • Prowadzić rozmowę zgodnie z założonym celem, bez zbędnych dygresji.
  • Monitorować efekty rozmowy i wyciągać wnioski na przyszłość.
5

Moduł 4 / 6 lekcji , przerobisz w 55 min

W tym module zobaczysz, jak duże konsekwencje może mieć jeden błąd w trudnej rozmowie – liczby mówią same za siebie! Dowiesz się, jak:

  • Sprawdzić swoje nastawienie i kierować mową ciała, aby nie stawiać barier w rozmowie.
  • Skutecznie rozpocząć rozmowę, by zbudować atmosferę szacunku i otwartości
  • Zadawać pytania, które sprawią, że pracownik poczuje się wysłuchany.
  • Reagować na trudne momenty i co zrobić, gdy rozmowa nie idzie zgodnie z planem.
  • Zakończyć rozmowę tak, aby ustalenia zostały wdrożone w życie.
Ania plansze publigo

Moduł 5 / 5 lekcji, przerobisz w 27 min

Nawet najlepsi menadżerowie popełniają błędy – w tym module poznasz 5 najczęstszych pułapek, które mogą osłabić Twoją skuteczność. Dowiesz się także:

  • Jak reagować, gdy pracownik mimo wszystko nie zrozumiał Twojego przekazu.
  • Jakie książki warto przeczytać, by stale rozwijać swoje umiejętności.
  • Jak możesz dalej doskonalić swoje przywództwo razem ze mną.

Otrzymasz bonusy, dzięki którym łatwiej przygotujesz się do trudnej rozmowy.

Bonus#1

4sicon2.0.1

Szczegółowa check lista

do prowadzenia trudnej rozmowy z pracownikiem – dzięki niej przygotujesz się do spotkania w każdym z kluczowych aspektów: od dokumentów po logistykę oraz elementy, o których warto pamiętać także po zakończeniu rozmowy.

Wartość 99 pln

Bonus#2

4sicon2.0.2

Wzór notatki służbowej

do wysłuchania pracownika – zyskasz gotowy do wykorzystania szablon, który stanie się Twoim niezastąpionym narzędziem podczas rozmów z pracownikami. Możesz drukować go i wykorzystywać podczas każdego spotkania.

Bonus#3

4sicon2.0.3

Słowniczek trudnych pojęć

który ułatwi Ci przyswojenie wiedzy. Dzięki niemu obcojęzyczne zwroty i trudne terminy przestaną być wyzwaniem, a Twoja nauka w ramach kursu stanie się jeszcze bardziej efektywna.

Bonus#4

4sicon2.0.8

Certyfikat ukończenia kursu

Otrzymasz certyfikat ukończenia kursu, który przedstawisz swojemu pracodawcy albo zespołowi

Bonus#5

4sicon2.0.4

Gotowy skrypt rozmowy

z pracownikiem powracającym z nieobecności – z jego pomocą łatwiej i szybciej przygotujesz się do spotkania z pracownikiem na podstawie wszystkich kluczowych aspektów, również prawnych,  jakie warto poruszyć podczas spotkania.

Bonus#6

4sicon2.0.5

Wzór regulaminu pracy

do pobrania – aby wszystkie aktualne zasady i regulacje prawne, jakie spoczywają na Tobie jako pracodawcy lub osobie zarządzającej pracą innych, mieć zawsze pod ręką: w jednym dokumencie, bez straty czasu na dodatkowe poszukiwania w sieci czy konsultacje.

Super Bonus#7

4sicon2.0.6

Rozmowa z Adamem Szalcem, adwokatem i partnerem zarządzającym kancelarii Hanton

[Nagranie] – ekspercka wiedza i merytoryczne wskazówki pozwolą Ci jeszcze lepiej zrozumieć Twoje prawa i obowiązki jako pracodawcy lub osoby zarządzającej pracą innych – prostym językiem i bez zawiłych terminów! 

Super Bonus#8

4sicon2.0.7

Q&A na żywo

na platformie Zoom z prowadzącą kurs, Anną Schulz –  godzinna rozmowa, która pozwoli Ci zyskać dodatkowe wsparcie w przeanalizowaniu indywidualnych wyzwań i interesujących Cię kwestii związanych z prowadzeniem trudnych rozmów w Twojej firmie.

Super Bonus#9

triangleicon4

60 minutowe spotkanie 1:1 z Anią

60-minutowe, indywidualne spotkanie z Anią na Zoom. Wspólnie przygotujemy się do trudnej rozmowy, która jest przed Tobą. Skupimy się na tym, co jest dla Ciebie najważniejsze, a Ty zyskasz praktyczne wskazówki i szyte na miarę rozwiązania, które wykorzystasz na zaplanowanym spotkaniu!

W KURSIE ZNAJDZIESZ:

Kurs 4S Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami + aktualizacje

Bonus #1 Szczegółowa check lista

Bonus #2 Wzór notatki służbowej

Bonus #3 Słowniczek trudnych pojęć

Bonus #4 Certyfikat ukończenia kursu

Bonus #5 Skrypt rozmowy z pracownikiem powracającym z nieobecności

Bonus #6 Wzór regulaminu pracy do pobrania

Bonus #6 Rozmowa z Adamem Szalcem, adwokatem i partnerem zarządzającym kancelarii Hanton [Nagranie]

60 minutowy trening na żywo z Anią na Zoom

60 minutowe spotkanie 1:1 z Anią

INWESTUJESZ DZISIAJ

triangleicon3

Certyfikat po ukończeniu kursu

Wartość 99 pln

triangleicon5

Wzory dokumentów

Wartość 645 pln

triangleicon1

Checklista do przygotowania i przeprowadzenia trudnej rozmowy z pracownikiem

Wartość 499 pln

triangleicon4

Nagranie rozmowy z ekspertem prawa pracy

Wartość 1000 pln

DOŁĄCZ DO SZKOLENIA. ZACZNIJ ROZMAWIAĆ Z PRACOWNIKAMI JAK NAJSKUTECZNIEJSI MENADŻEROWIE I ODZYSKAJ SWÓJ CZAS NA ROZWÓJ SWOJEJ KARIERY ZAWODOWEJ!

Digital Product Mockup (3)

Pakiet podstawowy

611 zł brutto

497 zł NETTO

checkmark2

Kurs “Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami” 6 modułów (6 godzin praktycznej wiedzy)

checkmark2

Dostęp do kursu i aktualizacji przez 3 miesiące

checkmark2

Certyfikat ukończenia kursu

xmark

Dostęp do 8 bonusów

xmark

Super bonus 1# 60 grupowy Q&A z Anią na żywo

xmark

Super bonus 2# 60 minutowe spotkanie 1:1 z Anią

Pakiet zaawansowany

734 zł brutto

597 zł NETTO

checkmark2

Kurs “Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami” 6 modułów (6 godzin praktycznej wiedzy)

checkmark2

Dostęp do kursu i aktualizacji przez 3 miesiące

checkmark2

Certyfikat ukończenia kursu

checkmark2

Dostęp do 8 bonusów

xmark

Super bonus 1# 60 grupowy Q&A z Anią na żywo

xmark

Super bonus 2# 60 minutowe spotkanie 1:1 z Anią

Pakiet premium

857 zł brutto

697 zł NETTO

checkmark2

Kurs “Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami” 6 modułów (6 godzin praktycznej wiedzy)

checkmark2

Dostęp do kursu i aktualizacji przez 12 miesięcy

checkmark2

Certyfikat ukończenia kursu

checkmark2

Dostęp do 8 bonusów

checkmark2

Super bonus 1# 60 grupowy Q&A z Anią na żywo

checkmark2

Super bonus 2# 60 minutowe spotkanie 1:1 z Anią

KURS POPROWADZI ANNA SCHULZ

KURS POPROWADZI ANNA SCHULZ

Wspieram liderki oraz liderów takich jak Ty w budowaniu skutecznych i przyjaznych miejsc pracy.

Pomagam menedżerom i przedsiębiorcom w podejmowaniu decyzji dotyczących rekrutacji, wyników, zaangażowania i rozwoju pracowników. Wspieram ich w budowaniu umiejętności liderskich, rozwiązywaniu konfliktów, ustalaniu polityki wynagrodzeń oraz zarządzaniu zmianami – skutecznie i w oparciu o indywidualne potrzeby ich firm.

Przez 12 lat byłam dyrektorką personalną w odzieżowej firmie H&M. Kierowałam zespołami HR w Polsce, Finlandii, Niemczech, Holandii, Austrii, Szwajcarii. Współtworzyłam i wdrażałam politykę personalną dla dziesięciu tysięcy pracowników w Centralnej i Wschodniej Europie.

Jestem absolwentką studiów podyplomowych Coaching z elementami psychologii na Uniwersytecie SWPS oraz certyfikowaną mediatorką w duchu NVC (Porozumienia bez Przemocy). Na swoim koncie mam także ukończenie licznych kursów dotyczących rozwiązywania konfliktów i empatycznej komunikacji.

Wpółpracowałam m.in z H&M, Generali, Toyota, Fundacja Czyste Powietrze, Laminam, zapewniając  indywidualne wsparcie w rozwoju kompetencji zarządzania i budowania relacji w zespole. Pracuję zarówno w języku polskim, jak i angielskim, oferując szyte na miarę rozwiązania które wspierają efektywność firm i zaangażowanie tworzących ją ludzi.

Masz pytania? Oto odpowiedzi!

Zaraz po dokonaniu płatności otrzymasz dane dostępowe do platformy, na której odbywają się kursy.

Na mojej stronie www w sekcji kontakt znajduje się formularz, przez który możesz wysłać do mnie wiadomość.

Na mojej stronie www w sekcji kontakt znajduje się formularz, przez który możesz wysłać do mnie wiadomość. Mozesz takze napisac bezpośrednio na adres office@annaschulz.pl

Wszystkie dane zbierane na mojej stronie internetowej oraz stronach przygotowanych przeze mnie w celach promocyjnych, są bezpieczne. Nigdy nie zostaną wykorzystane do wysyłki tzw. Spamu. Od czasu do czasu wysyłać będę moim subskrybentom ciekawe i przydatne informacje, a także oferty dotyczące wyłącznie moich produktów

Zamówienie na pliki MP3, kursy, ebooki lub audiobooki MP3 można anulować do momentu opłacenia zamówienia. Nie można anulować plików, które zostały już opłacone i są dostępne na Twoim koncie. Informujemy Cię o tym na etapie składania zamówienia.

cropped-AnnaSchulz_AS_logo_4b6a65.png

Copyright © 2025 Anna Schulz. All Rights Reserved.

×
×

Koszyk