Wykorzystaj Formułę 4S prowadzenia trudnych rozmów
i wreszcie dotrzyj do swoich pracowników!
Przygotowanie mentalne, emocjonalne, skrypty, checklisty i rekomendacje dotyczące przepisów prawa, które sprawią, że prowadzenie trudnych rozmów stanie się dla Ciebie łatwiejsze!
Wykorzystaj Formułę 4S prowadzenia trudnych rozmów
i wreszcie dotrzyj do swoich pracowników!
Przygotowanie mentalne, emocjonalne, skrypty, checklisty i rekomendacje dotyczące przepisów prawa, które sprawią, że prowadzenie trudnych rozmów stanie się dla Ciebie łatwiejsze!
Wykorzystaj Formułę 4S prowadzenia trudnych rozmów
i wreszcie dotrzyj do swoich pracowników!
Przygotowanie mentalne, emocjonalne, skrypty, checklisty i rekomendacje dotyczące przepisów prawa, które sprawią, że prowadzenie trudnych rozmów stanie się dla Ciebie łatwiejsze!
Widzisz, że z łatwością się dogadują, że każdy rozumie swoją rolę w zespole i wie, co ma robić? Też chciałbyś mieć taki zespół?
Chcesz wykorzystać metody, dzięki którym wprowadzili wysokie standardy pracy i dziś komunikują się prawie bez słów?
Z mojego kursu dowiesz się jak rozmawiać z pracownikami nawet na najtrudniejsze tematy. Pomogłam wdrożyć te metody już dziesiątkom liderów i liderek w Polsce i za granicą.
Zapisz się na mój kurs i zacznij rozmawiać z pracownikami jak najskuteczniejsi menadżerowie!
Widzisz, że z łatwością się dogadują, że każdy rozumie swoją rolę w zespole i wie, co ma robić? Też chciałbyś mieć taki zespół?
Chcesz wykorzystać metody, dzięki którym wprowadzili wysokie standardy pracy i dziś komunikują się prawie bez słów?
Z mojego kursu dowiesz się jak rozmawiać z pracownikami nawet na najtrudniejsze tematy. Pomogłam wdrożyć te metody już dziesiątkom liderów i liderek w Polsce i za granicą.
Zapisz się na mój kurs i zacznij rozmawiać z pracownikami jak najskuteczniejsi menadżerowie!
Zrozum emocje towarzyszące obu stronom rozmowy i zbuduj pewność siebie, która pozwoli Ci kierować rozmową.
Naucz się aktywnego słuchania. Przestań tracić swój cenny czas na słuchanie.
Przygotuj się i przeprowadź 15 minutową rozmowę z pracownikiem, a resztę czasu wykorzystaj na pozostałe działania związane z rozwojem Twojego biznesu.
Zrozum emocje towarzyszące obu stronom rozmowy i zbuduj pewność siebie, która pozwoli Ci kierować rozmową.
Naucz się aktywnego słuchania. Przestań tracić swój cenny czas na słuchanie.
Przygotuj się i przeprowadź 15 minutową rozmowę z pracownikiem, a resztę czasu wykorzystaj na pozostałe działania związane z rozwojem Twojego biznesu.
Jasno i empatycznie wyartykułujesz pracownikom swoje oczekiwania albo decyzje.
Zaczniesz działać już w momencie, kiedy zauważysz ryzyko konfliktu albo niepożądanego zachowania pracowników.
Wzmocnisz swoją inteligencję społeczną, lepiej zrozumiesz siebie i innych.
Zmniejszysz napięcia i stres w Waszym zespole.
Dzięki klarownej komunikacji, opartej o fakty zaoszczędzisz swój czas i zwiększysz efektywność Waszego zespołu.
Uwolnisz wzrost i rozwój swoich pracowników.
Poprawisz relacje i atmosferę w Waszym zespole.
Skutecznie zarządzisz zmianą.
Przez 12 lat pracowałam jako Dyrektorka ds. personalnych, współtworzyłam i wdrażałam politykę personalną dla 10 tysięcy pracowników w 6 krajach Europy Centralnej i Polski. Moimi głównymi partnerami w rozmowach byli dyrektorzy centrów logistycznych, działów produkcyjnych, menadżerowie personalni oraz przewodniczący związków zawodowych.
Jestem absolwentką studiów podyplomowych Coaching z elementami psychologii na Uniwersytecie SWPS, certyfikowaną mediatorką w duchu NVC (Porozumienia bez Przemocy). Ukończyłam wiele kursów dotyczących rozwiązywania konfliktów i empatycznej komunikacji w Polsce i za granicą. Jedną z moich mentorek jest Scilla Elworthy, trzykrotnie nominowana do Pokojowej Nagrody Nobla.
„Dzięki kursowi zdobyłem narzędzia do lepszego komunikowania się i zarządzania swoimi myślami. To świetne miejsce do odbijania i walidowania różnych myśli. Koszt jednej źle przeprowadzonej trudnej rozmowy z pracownikiem, jest dużo większy niż koszt kursu. Nie ma się co zastanawiać, to jest inwestycja w swój rozwój, zespół i rozwój całej firmy.”
„Polecam metodę 4S prowadzenia trudnych rozmów. Dzięki niej jestem przygotowana i pewna siebie; z większą swobodą rozmawiam z pracownikami; podejmuję tematy, o których wcześniej trudno było mi rozmawiać. Znacząco zwiększyłam swoją skuteczność.”
„To, co wcześniej kojarzyło mi się z budowaniem mostów w relacji, teraz stało się rzeczywistością - nie niszczę ich pod wpływem "nierozbrojonych" emocji. Dzięki temu znacznie poprawiłam moje relacje prywatne i zawodowe. Doświadczenie i wiedza Ani pomogła mi w skutecznie rozwiązywać sytuacje konfliktowe i radzić sobie w sytuacjach, w których nie wszystko idzie po mojej myśli. Rozumiem jak ważne jest trzymanie się faktów, a nie poddawanie interpretacji zdarzeń, które zajmują moją głowę.”
Dla przedsiębiorców i właścicieli firm zatrudniających lub planujących zatrudnienie pracowników.
Dla liderów i liderek zespołów, którzy już zarządzają zespołem.
Dla aspirujących do roli kierowniczej albo liderskiej.
Pracownicy działów HR wspierający rozwój komunikacji i wzmocnienia relacji interpersonalnych w swoich organizacjach.
Dla coachów i konsultantów, którzy wspierają rozwój innych
Dla przedsiębiorców i właścicieli firm zatrudniających lub planujących zatrudnienie pracowników.
Dla liderów i liderek zespołów, którzy już zarządzają zespołem.
Dla aspirujących do roli kierowniczej albo liderskiej.
Pracownicy działów HR wspierający rozwój komunikacji i wzmocnienia relacji interpersonalnych w swoich organizacjach.
Dla coachów i konsultantów, którzy wspierają rozwój innych
Dla przedsiębiorców i właścicieli firm zatrudniających lub planujących zatrudnienie pracowników.
Dla liderów i liderek zespołów, którzy już zarządzają zespołem.
Dla aspirujących do roli kierowniczej albo liderskiej.
Pracownicy działów HR wspierający rozwój komunikacji i wzmocnienia relacji interpersonalnych w swoich organizacjach.
Dla coachów i konsultantów, którzy wspierają rozwój innych
Formuła 4S jest uniwersalna i została zaprojektowana tak, aby była skuteczna niezależnie od sektora. Ta metoda sprawdziła się już w różnych branżach, od NGO do technologii, co potwierdza ich wszechstronność.
Niezależnie od tego, czy zarządzasz małą grupą specjalistów czy dużym działem, zdobyte umiejętności i wiedza pomogą Ci skutecznie komunikować się z każdym członkiem zespołu.
Kurs jest odpowiedni zarówno dla doświadczonych liderów, jak i tych, którzy dopiero zaczynają swoją karierę menedżerską. Formuła 4S dostarczy Ci najnowocześniejszą wiedzę narzędzia, które pomogą Ci budować pewność siebie i umiejętności niezbędne do skutecznego zarządzania.
Kurs nauczy Cię, jak prowadzić konstruktywne rozmowy, które przekształcą obecne wyzwania w pozytywne zmiany.
Dzięki praktycznym przykładom i interaktywnym ćwiczeniom nauczysz się, jak zastosować Formułę 4S do swojej unikalnej sytuacji.
Spotkania monitoringowe będą nagrywane i dostępne dla Ciebie w każdym momencie. Workbooki możesz przerabiać w wygodnych dla siebie momentach, dostosowując harmonogram nauki do swojego kalendarza.
Podczas czterech, dwugodzinnych spotkań mentoringowych poznasz cały proces jak zadbać o siebie, przygotować się, przeprowadzić i sfinalizować rozmowę z pracownikiem z empatią, dbałością o potrzeby biznesu i aktualne przepisy prawa pracy.
Pracując z 4 workbook’ami przygotowanymi do każdej części kursu, poukładasz wiedzę ze szkolenia i zaplanujesz rozmowę z pracownikiem, tak aby idealnie wpasowała się w potrzeby Twoje i Twojego biznesu
Pracując z 4 workbook’ami przygotowanymi do każdej części kursu, poukładasz wiedzę ze szkolenia i zaplanujesz rozmowę z pracownikiem, tak aby idealnie wpasowała się w potrzeby Twoje i Twojego biznesu
Dostaniesz gotowy skrypt do przeprowadzenia :
Otrzymasz sprawdzone skrypty do prowadzenia rozmów z pracownikami, dzięki którym menadżerowie w Polsce i za granicą skutecznie docierają do swoich pracowników
Podczas którego sfinalizujesz przygotowanie się do wybranej przez Ciebie, ważnej rozmowy z pracownikiem. Dowiesz się, które elementy rozmowy z pracownikiem możesz wzmocnić, by podnieść swoją skuteczność.
Spis najważniejszych dokumentów i zasad przygotowania do trudnej rozmowy
Checklista do przygotowania i przeprowadzenia trudnej rozmowy z pracownikiem
Nagranie rozmowy z doktor prawa specjalizującej się w prawie pracy
Gotowy wzór/przykład regulaminu pracy do pobrania
Gotowy szablon potwierdzający przeprowadzenie rozmowy z pracownikiem
Gotowy wzór potwierdzający przeprowadzenie dyscyplinującej rozmowy z pracownikiem
Gotowy wzór porozumienia rozwiązania umowy o pracę
Gotowy wzór rozwiązania umowy o pracę bez wypowiedzenia
Nagranie rozmowy o neurobiologii prowadzeniu trudnych rozmów
Certyfikat ukończenia kursu
Nagranie Webinaru
Nagranie 5 video z przykładami trudnych rozmów
60 min indywidualna sesja z Anią
ŁĄCZNA WARTOŚĆ PAKIETU: 11 800 zł!
Spis najważniejszych dokumentów i zasad przygotowania do trudnej rozmowy
Checklista do przygotowania i przeprowadzenia trudnej rozmowy z pracownikiem
Nagranie rozmowy z doktor prawa specjalizującej się w prawie pracy
Gotowy wzór/przykład regulaminu pracy do pobrania
Gotowy szablon potwierdzający przeprowadzenie rozmowy z pracownikiem
Gotowy wzór potwierdzający przeprowadzenie dyscyplinującej rozmowy z pracownikiem
Gotowy wzór porozumienia rozwiązania umowy o pracę
Gotowy wzór rozwiązania umowy o pracę bez wypowiedzenia
Nagranie rozmowy o neurobiologii prowadzeniu trudnych rozmów
Certyfikat ukończenia kursu
Nagranie Webinaru
Nagranie 5 video z przykładami trudnych rozmów
60 min indywidualna sesja z Anią
ŁĄCZNA WARTOŚĆ PAKIETU: 13 785 zł!
Dwugodzinne spotkania będą odbywały się w ustalone wcześniej dni w godzinach 10:00-12:00 i lub 18:00-20:00 na platformie ZOOM. Dołączysz rano lub wieczorem, a jeśli nie będziesz mógł być z nami online, to obejrzysz nagranie z mentoringu o wygodnej dla Ciebie porze.
Tak, jeśli chcesz fakturę, zaznacz checkboxa w formularzu zamówienia i uzupełnij dane. Otrzymasz fakturę na swojego maila, po zaksięgowaniu płatności. Pamiętaj, żeby podać pełną nazwę i adres Twojej firmy w zamówieniu.
Grupy będą liczyć do 16 osób. Każda sesja podzielona jest na część merytoryczną, w której przekazuję wiedzę i część praktyczną, w której uczestnicy praktykują. Pracują wtedy indywidualnie i w parach.